Wednesday, September 16, 2009

Iftar...



'Salam, Kami nak berbuka ramai2 hari ni, Hang nak join tak?' aku dapat msg dari zul. lama jugak aku tak berbuka dgn budak2 nie ada la 5 thn kot.

' Aku ada kat kg Bagan Serai, esok aku blk penang. Berbuka esok bleh?'

' Budak2 nie tak bleh plak hari nie. kita berbuka esok lah' zul reply msg aku.

ok set, Cha'in and zul yg organize iftar kali ini. Cha'in memilih restoran Bengkok Tom Yam aku tak tau kenapa dia suka mai sini, maybe tempat dia dating kot huhuhu. Menu pun Cha'in yg pilih, Ok not bad sedap jugak.

aku, zul, hafiz, cha'in, nazir, haswad, azrul. cuma kami bertujuh saja yg available. yg lain ada kat KL , sorang tu kat Sibu. Kira ok la, harap Raya nanti semua bleh jumpa InsyaAllah.


Semua bantai makan cukup2 tak ada yg tinggal langsung, tambah lagi ada la. Berselera betul budak2 ni makan. Sambil makan sambil cerita kisah dolu dolu... itu pon Poen tak da.. kalu ada mau pecah perut semua org.. Alhamdullilah selesai berbuka, kami solat magrib berjemaah di surau depan tabung haji.



2 comments:

The story of Saif Al-Hafsham said...

kuang ajaq.aku byk bg tazkirah bila kita bersama..

Tycoon Abu Ameer said...

Betui memang banyak tazkirah yg hang bagi.. tapi tak tau dari mana sumber tazkirah tu... diragui huhuhu...